faq



To Scander είναι ένα καινοτόμο software as a service που ψηφιοποιεί τον κατάλογο και αυτοματοποιεί την διαδικασία λήψης της παραγγελίας.



Η πρόσβαση γίνεται μέσω ειδικών stands που υπάρχουν στα συνεργαζόμενα καταστήματα.
Σκανάρετε το QR-Code με την κάμερα του κινητού σας για να δείτε τον ηλεκτρονικό κατάλογο ή να καλέσετε σερβιτόρο.



Μπορείτε να παραγγείλετε αυτόματα είτε σκανάροντας κατευθείαν με την κάμερα του κινητού σας, είτε μέσω της εφαρμογής Scander το QR-Code που υπάρχει στα ειδικά stands. Στην συνέχεια σας δίνεται η επιλογή να ανοίξετε τον κατάλογο και να συμπληρώσετε την παραγγελία σας.



Υπάρχουν δύο τρόποι για να πληρώσετε. Ο πρώτος είναι να καλέσετε το σερβιτόρο για πληρωμή με επιλογή για μετρητά ή για κάρτα. Ο δεύτερος είναι να πληρώσετε κατευθείαν μέσω της εφαρμογής με την προσθήκη της κάρτας σας.



+ Για να παραγγείλετε αυτόματα από το κινητό σας.
+ Για να βλέπετε σε πραγματικό χρόνο την εξέλιξη της παραγγελίας σας.
+ Για να δείτε τον κωδικό του Wi-Fi.
+ Για να καλέσετε έναν σερβιτόρο για απορίες ή για πληρωμή.
+ Για να δείτε ποια καταστήματα συνεργάζονται με το Scander και αναλυτικές πληροφορίες για αυτά όπως τον κατάλογό τους.
+ Για να προσθέσετε ένα μαγαζί στα αγαπημένα σας και να το βρείτε εύκολα αργότερα.
+ Για να δείτε το ιστορικό των παραγγελιών σας.



Ο κατάλογος θα είναι ενημερωμένος σε πραγματικό χρόνο σχετικά με την διαθεσιμότητα των προϊόντων σας ενώ δεν θα χρειάζεται να εκτυπώνετε νέους καταλόγους κάθε φορά που θα γίνεται κάποια αλλαγή σε αυτούς.



Τα πλεονεκτήματα είναι πολλά με τα σημαντικότερα την διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό και την παροχή μιας ξεχωριστής, νέας εμπειρίας στους πελάτες σας. Ταυτόχρονα μειώνετε σε σημαντικό βαθμό την όποια καθυστέρηση υπάρχει στην λήψη των παραγγελιών και στην γενικότερη εξυπηρέτηση, με αποτέλεσμα όλα να γίνονται πιο γρήγορα και οργανωμένα. Ενημερώνει τους πελάτες για την κατάσταση της παραγγελίας τους και μηδενίζει τον χρόνο αναμονής για πληρωμές. Με αυτόν τον τρόπο, απελευθερώνονται τα τραπέζια σας γρηγορότερα ώστε να υποδεχτείτε περισσότερους καινούριους πελάτες.



Το Scander ως σύστημα παραγγελιοληψίας σας προσφέρει πλήρη έλεγχο της επιχείρησής σας ανά πάσα στιγμή. Σας παρέχουμε την δυνατότητα να διαχειρίζεστε τον κατάλογό σας, την διαθεσιμότητα των προϊόντων σας, τα τραπέζια σας καθώς και τις παραγγελίες των πελατών σας. Υπάρχει πλήρες ιστορικό της κάθε κίνησης στην επιχείρησή σας, ώστε να έχετε ολοκληρωμένη εικόνα των αποτελεσμάτων λειτουργίας της. Παρέχεται λεπτομερής περιγραφή των εσόδων, του αριθμού παραγγελιών αλλά και του πλήθους των πελατών που επισκέφτηκε το κατάστημά σας.



Οι παραγγελίες των πελατών μέσω Scander, όπως και οι παραγγελίες που έχουν καταχωρηθεί από τους σερβιτόρους μέσω Scander εμφανίζονται στο πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης που έχουμε φτιάξει για τις επιχειρήσεις. Στην περίπτωση που η επιχείρηση χρησιμοποιεί θερμικό εκτυπωτή τότε εκτυπώνεται αυτόματα και το αντίστοιχο δελτίο παραγγελίας.



Δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των παραγγελιών που μπορούν να γίνουν μέσω Scander.



Το κόστος για την επιχείρηση είναι σταθερό ανά μήνα και δεν έχει τη μορφή προμήθειας επί των παραγγελιών. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την τιμολόγηση, επικοινωνήστε μαζί μας για να σας δώσουμε μία προσφορά ανάλογα με τις ανάγκες σας.
Στην περίπτωση που κάποιος πελάτης πληρώσει μέσω κάρτας απευθείας από την συσκευή του, υπάρχει παρακράτηση μικρής προμήθειας για την συναλλαγή, όπως γίνεται από όλες τις τράπεζες για τις online χρηματικές συναλλαγές.



+ Δυναμικός ηλεκτρονικός κατάλογος με ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο (π.χ. αν κάποιο προϊόν εξαντληθεί).
+ Native εφαρμογή για κινητά με πλήθος πρόσθετων υπηρεσιών.
+ Πλήρης αυτοματοποίηση παραγγελιών.
+ Κλήση σερβιτόρου για απορίες ή για πληρωμή.
+ Προβολή κωδικού Wi-Fi του καταστήματος.
+ Έκθεση (exposure) χώρων εστίασης μέσω του “Places”.
+ Ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για την εξέλιξη της παραγγελίας.
+ Web App για την διαχείριση των παραγγελιών από την επιχείρηση.
+ 24/7 service availability.
+ Offline λειτουργία σε ένα μεγάλο μέρος των υπηρεσιών μας.