Faq - Scander

FAQ For Businesses

Μάθετε περισσότερα από τις
Συχνές Ερωτήσεις των Επιχειρήσεων.

Tι είναι το Scander?

To Scander προσφέρει στις επιχειρήσεις ένα καινοτόμο-ολοκληρωμένο σύστημα παραγγελιοληψίας και ψηφιοποίησης του καταλόγου.

Τι προσφέρει ο ψηφιακός κατάλογος στην επιχείρηση μου;

Ο κατάλογος θα είναι ενημερωμένος σε πραγματικό χρόνο σχετικά με την διαθεσιμότητα των προϊόντων σας ενώ δεν θα χρειάζεται να εκτυπώνεται νέους καταλόγους κάθε φορά που θα γίνεται κάποια αλλαγή σε αυτούς.

Ποιο το όφελος του συστήματος αυτόματων παραγγελιών στην επιχείρηση μου;

Τα πλεονεκτήματα είναι πολλά με τα σημαντικότερα την διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό και την παροχή μιας ξεχωριστής, νέας εμπειρίας στους πελάτες σας. Ταυτόχρονα μειώνετε σε σημαντικό βαθμό την όποια καθυστέρηση υπάρχει στην λήψη των παραγγελιών και στην γενικότερη εξυπηρέτηση, με αποτέλεσμα όλα να γίνονται πιο γρήγορα και οργανωμένα. Ενημερώνει τους πελάτες για την κατάσταση της παραγγελίας τους και μηδενίζει τον χρόνο αναμονής για πληρωμές. Με αυτόν τον τρόπο, απελευθερώνονται τα τραπέζια σας γρηγορότερα ώστε να υποδεχτείτε περισσότερους καινούριους πελάτες.

Τι κόστος έχει για την επιχείρηση;

Το κόστος για την επιχείρηση είναι σταθερό ανά μήνα και δεν έχει τη μορφή προμήθειας επί των παραγγελιών. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την τιμολόγηση, επικοινωνήστε μαζί μας για να σας δώσουμε μία προσφορά ανάλογα με τις ανάγκες σας. Στην περίπτωση που κάποιος πελάτης πληρώσει μέσω κάρτας απευθείας από την συσκευή του, υπάρχει παρακράτηση μικρής προμήθειας για την συναλλαγή, όπως γίνεται από όλες τις τράπεζες για τις online χρηματικές συναλλαγές.

Τι προσφέρει το σύστημα αυτόματων παραγγελιών στην επιχείρησή μου;

Τα πλεονεκτήματα είναι πολλά με τα σημαντικότερα την διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό και την παροχή μιας ξεχωριστής-νέας εμπειρίας στους πελάτες σας. Ταυτόχρονα μειώνεται σε σημαντικό βαθμό την όποια καθυστέρηση υπάρχει στην λήψη των παραγγελιών και στην γενικότερη εξυπηρέτηση, με αποτέλεσμα όλα να γίνονται πιο γρήγορα και οργανωμένα. Ενημερώνει τους πελάτες για την κατάσταση της παραγγελίας τους και μηδενίζει τον χρόνο αναμονής για πληρωμές. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, απελευθερώνονται τα τραπέζια σας γρηγορότερα ώστε να υποδεχτείτε περισσότερους καινούριους πελάτες.

Τι προσφέρει το Scander ως πληροφοριακό σύστημα στην επιχείρησή μου;

Το Scander ως σύστημα παραγγελιοληψίας σας προσφέρει πλήρη έλεγχο της επιχείρησής σας ανά πάσα στιγμή. Σας παρέχουμε την δυνατότητα να διαχειρίζεστε τον κατάλογό σας, την διαθεσιμότητα των προϊόντων σας, τα τραπέζια σας καθώς και τις παραγγελίες των πελατών σας. Υπάρχει πλήρες ιστορικό της κάθε κίνησης στην επιχείρησή σας, ώστε να έχετε ολοκληρωμένη εικόνα των αποτελεσμάτων λειτουργίας της. Παρέχεται λεπτομερής περιγραφή των εσόδων, του αριθμού παραγγελιών αλλά και του πλήθους των πελατών που επισκέφτηκε το κατάστημά σας.

Πως αποκτά πρόσβαση ο πελάτης στον ηλεκτρονικό κατάλογο;

Η πρόσβαση γίνεται μέσω ειδικών stands που υπάρχουν στα συνεργαζόμενα καταστήματα. Σκανάρει το QR-Code με την κάμερα του κινητού για να δει τον ηλεκτρονικό κατάλογο ή να καλέσει σερβιτόρο.

Πως αποκτά πρόσβαση ο πελάτης στην αυτόματη παραγγελία;

Το πρώτο βήμα είναι να κατεβάσει την εφαρμογή scander για κινητά και να σκανάρει μέσω αυτής το QR-Code που υπάρχει στα ειδικά stands. Στην συνέχεια του δίνεται η επιλογή να ανοίξει τον κατάλογο και να συμπληρώσει την παραγγελία του.

Που εμφανίζονται οι παραγγελίες των πελατών;

Οι παραγγελίες των πελατών μέσω Scander, όπως και οι παραγγελίες που έχουν καταχωρηθεί από τους σερβιτόρους μέσω Scander εμφανίζονται στο πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης που έχουμε φτιάξει για τις επιχειρήσεις. Στην περίπτωση που η επιχείρηση χρησιμοποιεί θερμικό εκτυπωτή τότε εκτυπώνεται αυτόματα και το αντίστοιχο δελτίο παραγγελίας.

Πόσες παραγγελίες μπορούν γίνουν μέσω Scander;

Δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των παραγγελιών που μπορούν να γίνουν μέσω Scander.

Γιατί το Scander και όχι κάτι άλλο;

+ Προσφέρουμε δυναμικό ηλεκτρονικό κατάλογο με ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο (π.χ. αν κάποιο προϊόν εξαντληθεί).
+ Native εφαρμογή για κινητά με πλήθος πρόσθετων υπηρεσιών.
+ Πλήρη αυτοματοποίηση παραγγελιών.
+ Κλήση σερβιτόρου για απορίες ή για πληρωμή.
+ Προβολή κωδικού Wi-Fi του καταστήματος.
+ Έκθεση (exposure) χώρων εστίασης μέσω του “Places”.
+ Ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για την εξέλιξη της παραγγελίας.
+ Web App για την διαχείριση των παραγγελιών από την επιχείρηση.
+ 24/7 service availability.
+ Offline λειτουργία σε ένα μεγάλο μέρος των υπηρεσιών μας.
FAQs

Μάθετε περισσότερα από τις
Συχνές Ερωτήσεις

Tι είναι το Scander?

To Scander είναι ένα καινοτόμο software as a service που ψηφιοποιεί τον κατάλογο και αυτοματοποιεί την διαδικασία λήψης της παραγγελίας εντός του καταστήμαρος, προσφέροντας όμως ολοκληρωμένες λύσεις στον τομέα της εστίασης.

Πως αποκτάω πρόσβαση στον ηλεκτρονικό κατάλογο;

Η πρόσβαση γίνεται μέσω ειδικών stands που υπάρχουν στα συνεργαζόμενα καταστήματα. Scanάρετε το QR-Code με την κάμερα του κινητού σας για να δείτε τον ηλεκτρονικό κατάλογο ή να καλέσετε σερβιτόρο.

Πως μπορώ να κάνω μια αυτόματη παραγγελία χωρίς σερβιτόρο;

Μπορείτε να παραγγείλετε αυτόματα είτε σκανάροντας κατευθείαν με την κάμερα του κινητού σας, είτε μέσω της εφαρμογής Scander το QR-Code που υπάρχει στα ειδικά stands. Στην συνέχεια σας δίνεται η επιλογή να ανοίξετε τον κατάλογο και να συμπληρώσετε την παραγγελία σας.

Πως μπορώ να πληρώσω;

Υπάρχουν δύο τρόποι για να πληρώσετε. Ο πρώτος είναι να καλέσετε το σερβιτόρο για πληρωμή με επιλογή για μετρητά ή για κάρτα. Ο δεύτερος είναι να πληρώσετε κατευθείαν μέσω της εφαρμογής με την προσθήκη της κάρτας σας.
Έχετε και άλλη ερώτηση; Επικοινωνήστε μαζί μας: info@scander.gr